piątek, 17 lipca 2015

Woda dla królika - UPAŁ

UPAŁ !!! 
U mnie przynajmniej jest naprawdę okropny upał ~ !  Zalecane jest wyjść z domu , niż siedzieć przy komputerze czy przy telefonie :) Stefan ma klatkę w kuchni , dlatego zawsze rano wypuszczam go , żeby mógł poleżeć sobie na zimnych kafelkach . Teraz nawet jest po za klatką . 
Oczywiście mam informację do wszystkich właścicieli królików :D W taki upał wodę należy dawać królikom  kilka razy dziennie !! Pamiętajcie o tym , ponieważ króliki ze swoim futrem naprawdę się męczą. Poidełko królika powinno być duże i wymieniane jak najczęściej w takie upalne dni . 

2 komentarze:

  1. Woda bardzo ważna faktycznie , u mnie też ukrop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to już myślę o zimie :) A Stefek o zimnych kafelkach , przez to futro jest mu okropnie , całe dnie lezy pod stołem na kafelkach ;p 😁

      Usuń